DOSTAWA
ILE KOSZTUJE DOSTAWA I PRZETWARZANIE W IKASTETYKIETY.PL?
IkastEtykiety oferuje bezpłatną dostawę pocztą w przypadku zamówień o wartości powyżej 125 zł. Możesz też wybrać jedną z innych niedrogich dostawy. W przypadku zamówień poniżej 125 zł, koszt wysyłki wynosi od 25 zł..
KTO DOSTARCZA PACZKĘ?
W przypadku zamówień na ikastetykiety.pl, możesz wybrać następujące opcje:
- Kangurek
- UPS
Zdecydowana większość zamówień jest wysyłana starannie zapakowanych w koperty, aby osoba realizująca dostawę mogła ją wrzucić do Twojej skrzynki pocztowej.
JAKI JEST CZAS DOSTAWY?
W przypadku zamówień na ikastetykiety.pl produkty zaprojektowane samodzielnie przez klienta wymagają dodatkowego czasu produkcji. Dlatego też czas dostawy jest uzależniony od rodzaju zamówionych produktów. Łączny czas dostawy (w tym czas wymagany na wyprodukowanie produktu) można zobaczyć w pozycjach poszczególnych produktów na zamówieniu. Szacowany czas dostawy jest też podany na potwierdzeniu zamówienia. Zwracamy też uwagę, że zasadniczo zawsze wysyłamy całe zamówienie jednocześnie, dlatego też czas dostawy wszystkich produktów zależy od czasu dostawy produktu, którego przygotowanie zabiera najwięcej czasu.
Kiedy zamówione produkty są już wyprodukowane i gotowe do wysyłki, wysyłamy do Ciebie wiadomość e-mail. Czas dostawy zależy od wybranego kuriera i może wynieść od 1 do 6 dni roboczych. Szacowany czas dostawy jest podawany przy wyborze kuriera.
Jeśli przed godziną 14:00 złożysz zamówienie na produkt, który mam na stanie, zawsze wysyłamy go tego samego dnia.
Po złożeniu zamówienia zawsze przesyłamy e-mail z potwierdzeniem.
DOKĄD TRAFIA PARZESYŁKA?
- Dostawa na adres domowy:
Najlepiej zawsze najpierw sprawdzić skrzynkę pocztową. Jeśli nie ma w niej przesyłki, zadzwoń do nas, pomożemy Ci ją zlokalizować. W razie zagubienia zamówienia oczywiście otrzymasz zamówione produkty bezpłatnie prześlemy ponownie.
- Dostawy do firm:
Niekiedy przesyłki mogą zaginąć, co zdarza się zarówno w dużych, jak i małych firmach, ale zazwyczaj się odnajdują. W wielu przypadkach przesyłka trafia do jednego z Twoich współpracowników, który potwierdził odbiór, więc zanim do nas zadzwonisz zapytaj współpracowników. Jeśli okaże się, że nikt z nich nie odebrał przesyłki, zadzwoń do nas i pomożemy ją zlokalizować. Zamawiając zawsze podaj wyraźnie, do kogo przesyłka ma być dostarczona. Dobrym pomysłem jest wpisanie nazwy działu, pamiętaj też, aby podać dokładny adres.
- Dostawy do punktów odbioru przesyłek:
W razie dostaw do punktów przesyłek zostaniesz powiadomiony przez firmę kurierską poprzez e-mail lub SMS, kiedy przesyłka będzie gotowa do odbioru.